Café Nutid

Café nutid er Folkekirkens Nødhjælps Ungdoms helt egen hindbærrøde kaffetruck, som vi hiver frem ved særlige lejligheder. I Café Nutid kan man altid være sikker på at få kaffe af god kvalitet, og man kan købe det med god samvittighed – hele overskuddet går til Folkekirkens Nødhjælps projekter i det globale syd.

Hvert år er Café Nutid til stede på Roskilde Festival, hvor vi sælger kaffe, lemonade, panini og andre lækre sager til festivalgæsterne – og vi er vildt populære! Der er rift om pladserne som frivillig i kaffetrucken, og der er ofte kø foran den. Det giver dog god mening, for det er vildt hyggeligt at stå i vognen, vi sælger kun mad og drikke af høj kvalitet, og hele overskuddet går til Folkekirkens Nødhjælps projekter. Det bliver ikke mget bedre!

Vil du være frivillig i Café Nutid?

Kontakt: nutidroskilde@gmail.com

Vil I have Café Nutid ud til jeres festival eller event?

Kontakt: nutidroskilde@gmail.com