© Andreas Schulz Studietur til Palæstina

Støt os

Folkekirkens Nødhjælps Ungdom er Folkekirkens Nødhjælps ungdomsorganisation og vi er derfor en selvstændig organisation, som du kan støtte ved at deltage i vores frivillige aktiviteter eller økonomisk gennem et medlemskab.

Man kan støtte vores arbejde på følgende måder:

• Engagér dig i en lokalforening og/eller et nationalt udvalg, hvor vi gennem spændende og sociale aktiviteter sætter fokus på netop vores handlemuligheder for en mere retfærdig verden.
  • Meld dig ind i foreningen og støt os økonomisk gennem et årlig medlemsskab til 75 kr. Det er mindre end to kopper Cafe Latte!
    Medlemskontingenterne er foreningens eksistensgrundlag og alle pengene går til at finansiere vores aktiviteter.

Når Folkekirkens Nødhjælps Ungdom afholder aktiviteter og fundraising går alt overskuddet til Folkekirkens Nødhjælps arbejde

Nanna med NU T-shirt
Nanna fra NU Århus