Muligheder som frivillig

I Folkekirkens Nødhjælps Ungdom er der mange forskellige måder at være frivillig på. Hvad enten du interesserer dig for klimaområdet, udviklingsområdet, politikområdet eller måske bare sociale aktiviteter med ligesindede, så er der en plads til dig hos os!

Vi har lokalforeninger i Københavnog Århus, hvor de locale frivillige star for at afholde aktiviteter og månedsmøder. Månedsmøder kan indeholde alt fra et spændende oplæg til en filmaften, og er en god måde at starte op på som ny frivillig.

I de nationale udvalg skabes rammerne for NU’s nationale arbejde og -aktiviteter. Der er helt sikkert også en opgave til dig i et nationalt udvalg.

Studieture

I samarbejde med GoGlobal arrangerer NU studieture til Folkekirkens Nødhjælps samarbejdspartnere rundt om i verden. Følg med på vores sociale medier for at høre, når næste tur bliver planlagt, eller tilmeld dig vores nyhedsbrev. Du kan også engagere dig som frivillig og være med til at arrangere en fremtidig rejse.

Se video fra studieturen til Nepal i 2019 herunder.

NU i Nepal